28 juli 2011

SVAR PÅ FRÅGOR!

Hur kort är ditt riktiga hår?
Lite under nyckelbenet

Vilken typ av kamera använder du?
sony

Gjorde din smiley piercing ont? För jag ska göra en & undrar om det gör ont. & vart gjorde du den?
Jag gjorde den själv, Alla piercingar gör ont. 

Vilken röd färg använde du i hårt? 
live-xxl 

Tror du på gud?
"Gud" var inte där när jag behövde "honom". Jag bad en gång för "honom" när jag hade det som svåraste, och "han" gjorde ingenting. 

Kan du beskriva din frisyr? 
chop chop nip klipp 

Din blogg & även din förra blogg är full med självmord, död & deprimerade saker. Du har inget dåligt liv så väx upp förfan & börja lev som en vanlig människa. Så onödigt att slösa bort sitt liv så som du gör "missuppfattad tonåring" Varför inte bara ta självmord?
Du är ju fan blind, visst är du
Vissa personer blir ledsena av ingen anledningen, garanterat. Jag slår vad att det är det som händer dig när du ser människor med riktiga allvarliga problem bakom stängda dörrar. Jag är glad över vissa saker, Jag har folk som älskar mig, kompisar, familj. Jag har precis fått ett jobb. Och folk säger jag är vacker. Det gör verkligen min dag hur underbara folk kan vara tillskillnad från dig.
Men om jag ska vara ärlig mot dig, i botten av mitt hjärta:
Jag är ledsen, riktigt jävla ledsen, Jag bryr mig inte om du tycker jag är någon whiney bitch som söker uppmärksamhet, Du kan säga vad du vill. Men jag är riktigt ledsen just nu & det har jag varit ett tag.Jag har provat saker som skulle fått mig att må bättre, Men inget har hjälpt än. Jag hoppas att du slutar kommentera sånt här skit innan jag spårar din ip. För du vet inte vad som pågår. Det gör ingen, & ingen vill veta.

Hur klipper du ditt hår?
Jag jobbar på en salong & vi exprimenterade bara lite. Så har ingen aning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar